چه کسانی می‌توانند به ما کمک کنند؟

همه علاقمندان و داوطلبان می‌توانند در کنار این کارگروه برای حفاظت از  کرکس‌ها تلاش نمایند. اگر شما مایل به همکاری هستید، با هر مدرک، گرایش و یا تجربه‌ای یقینا می‌توانید ما را در این امر یاری نمایید و از همین لحظه از همراهان و همکاران ما هستید. کافی است با ما در ارتباط باشید، فعالیت‌های ما را دنبال کنید و بسته به سلیقه و توانایی های خود ما را همراهی کنید.

لطفا در صورت داشتن نظری خاص از طریق این لینک با ما در ارتباط باشید تا گام‌های بعدی همکاری را در کنار شما باشیم.

چگونه می‌توانید به ما کمک کنید؟

  • بعنوان اولین گام، در صورتی که مشاهده‌ای از  کرکس‌ها در کشورمان داشته‌اید در پورتال مربوطه اعلام کنید. یقینا گردآوری اطلاعات در مورد وضعیت حضور گونه، اولین قدم برای حفاظت است.
  • چنانچه می‌توانید در حیطه ترویج و تبلیغ حفاظت از  کرکس‌ها فعالیتی نمایید با مراجعه به بخش ابزارهای آموزشی، داده‌های لازم را دانلود، مطالعه و فعالیت خود را شروع کنید. فراموش نکنید پس از فعالیت گزارشی از برنامه به همراه نام خودتان برای ما بفرستید.
  • اگر از جمله افرادی هستید که می‌توانید زمان و انرژی بیشتری برای حفاظت از  کرکس‌ها صرف نمایید و مایلید از اولویت‌های کارگروه مطلع شوید، از طریق ایمیل با ما در تماس باشید. همکاران ما همیشه برای داشتن همراهانی جدید لحظه شماری می‌کنند.
  • یقینا پشتوانه مالی و جذب کمک‌های مالی از مهمترین بخش‌های هر فعالیتی است. لذا در صورتی که تمایل دارید به هرنحو در این بخش ما را یاری نمایید، همکاران ما آماده ارائه پیشنهادات و یا برنامه‌ریزی برای تصمیم شما هستند.
  • معرفی ما به دیگر علاقمندان یقینا از مهترین فعالیت‌ها است. با معرفی این کارگروه به دیگران ما را در انجام رسالت خویش همراهی نمایید.
  • اگر ایده، نظر و یا پیشنهادی در مورد نحوه همکاری با این کارگروه دارید یقینا نظرات شما برای ما ارزشمند و برای  کرکس‌ها مفید است. لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید تا مراحل همکاری و اجرای ایده شما مورد بررسی و مشورت قرار گیرد. یقینا اجرای هر تصمیمی در مورد
  • پیشنهاد شما با اطلاع شما و همراه با شما خواهد بود.


SGP/IRA/CCA-GSI-COVID/2022/08(297)